ارسال در تاریخ 20 بهمن 1392 00:00
واحد تعمیرات شرکت مهندسی سبا سرویس آسانبر از طریق تلفن پنج رقمی 42378
پاسخگوی مشتریان محترم به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته میباشد و جهت رفع
خرابی و موارد اضطراری از طریق برنامه مکانیزه در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به
اعزام تکنسین تعمیر می نماید.
در این سامانه مشتریان شرکت سبا سرویس آسانبر پس از اعلام خرابی ، از طریق
پیامک ضمن اطمینان از ثبت موضوع مطرح شده ، از زمان مراجعه تکنسین تعمیر نیز مطلع
میگردند.
کارشناسان واحد ارتباط با مشتریان از طریق تماس مستقیم با کارفرما از
برطرف شدن خرابی مذکور اطمینان حاصل نموده و در صورت نیاز، اقدام به اعزام متخصصین
گروه دوم جهت رفع کامل مشکل و بستن درخواست ثبت شده می نمایند.
سیستم خدمات فوق قابلیت کنترل دقیق برای پیگیری تمامی درخواستها و
انجام تعمیرات اضطراری را به صورت Online دارا می
باشد.